Оцінка земельних ділянок спеціалістами ЮрЕкс проводиться по Києву, Київській та Кіровоградській областях та інших регіонах України.
Перелік документів, необхідних для проведення грошової оцінки земельної ділянки:
- Державний акт на право власності на земельну ділянку. Якщо державний акт не містить кадастрового номеру земельної ділянки — необхідна довідка щодо його присвоєння.
- Паспорт власника (співвласника) земельної ділянки.
Дуже часто оцінка земельних ділянок проводиться одночасно з оцінкою нерухомості, яка знаходиться на цій ділянці.
Фахівці ЮрЕкс мають великий досвід у проведенні оцінки і з задоволенням стануть Вам у пригоді.
Наша компанія має всі необхідні документи для проведення оцінки земельних ділянок:
сертифікат суб’єкта оціночної діяльності Фонду державного майна України, кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, посвідчення про підвищення кваліфікації.
Оцінка проводиться з оглядом, або без огляду оцінюваного майна. В разі проведення оцінки без огляду (на підставі заяви замовника, згідно ст. 30 Конституції України), замовник подає всю необхідну інформацію оцінювачу в усній чи письмовій формі, та повністю приймає на себе відповідальність за її достовірність.
Терміни виконання робіт визначаються за домовленістю та залежать від виду майна та складності робіт.
Кожен звіт складається з дотриманням умов чинного законодавства та містить копії документів, що засвідчують право на виконання оціночних робіт та кваліфікацію оцінювача.